Hakkımızda hayırlısı🌸 ben en son nst ye bağlandığımda çıkmamıstı sancı, 10 günden fazla olmuştur nst ye bağlanalı. Bakalım bende bugün gideceğim hafif hafif artık adet sancısı gibi ağrım oluyorum bilemiyorum belkide doğum için artık gün konusuruz doktor hanımla 🤷🏻♀️