Sessizprofil zaten hastaneler artık sağlık kurumu değil ticarethanelere dönüştü. Biz anne adayları mecbur olduğumuz için gidiyoruz hastane sahipleri de bizi sömürüyor. Allah kötü niyetli insanlardan bizleride bebeklerimizi de korusun. Ben eminim zaten bu tarz forumları o hastane sahipleride takip ediyordur. Paylaştıklarımızı yazdıklarımızı eminim okuyorlardır.