Deletedmom_33 Pamuksekerimm Evet 250+75 315 verdim cumartesi. Cuma tekrar gireceğim yine 75 tl vereceğim
Emelyurtpinar Kızlar 35+5 haftadayım gece bikaç defa kasıklarıma kramp tarzı ağrı girip geçti sizce normal mi?
Emelyurtpinar Pamuksekerimm karantinadayım doktora da gidemedim çok korktum canım içim rahatladı şimdi sen söyleyince 🙏
Pamuksekerimm Poyrazin_annesi ben özelde ilk defa girdim 35 de. Ama 32de gece devlet acilde girmiştim ilk olarak. 32 den sonra her dr muayene öncesi direkt nst giriliyormuş
Kumsallina95 Pamuksekerimm bizim hastaneyi aradım verilmiyor dendi canım bende 10 gün içinde tekrar gidecem o ücretsiz dediler
Kumsallina95 Pamuksekerimm 10 gün içinde ücretsiz muayene olma hakkın var canım hastaneyi ara sor bilgi veriyorlar
Pamuksekerimm Poyrazin_annesi daha kayıt yaparken önce nst gireceksiniz sonra dr yanına gideceksiniz dediler bize. O yüzden girersiniz sizde muhtemelen
Sdkl Mihriballim nerdeymiş o doktor haha hayatta veremem o kadar muayene nst ücreti. Kaç dk tutuyorlar nst de?