Merhaba kızlar
Ben Çamlıca Erdem Hastanesi’ne gidiyorum. İlk gittiğim de nst ücretini sormuştum 3 tl olduğunu söylemişlerdi. Yılbaşından sonra doktorum nst ye girmemi söyledi ve nst ücretinin 60 tl olduğunu söyledi veznedekiler. Şok oldum bu nasıl bir artış olduğunu sordum 3 tl olduğunu söylemiştiniz dedim hayır 3 tl olurmu hiç falan dediler. Güya 40 tl den 60 tl ye çıkarmışlar. Mecburen ödedik ücreti ama insanı salak yerine koyuyorlar.