Haticeey Eminearz 2 Ay önce doğum yaptım 3900 kiloydu çokta kolay oldu şükür çıkarken hiç hissetmedim bile 2 ıkınmada çıkardım haa😂
Eminearz tugbaacng karnı 2 hafta önden gidiyor kafası büyük bebekler dogabiliyormus ama karnı büyük bebekler takiliyormus
Aynur47 Eminearz canim dört kiloyu geçmesi için nasil beslendinn merak ettim bebeğin kilo almasi için ne yaptin
Haticeey Aynur47 Canım doğuma 1 hafta kala bol merdiven indim çıktım yürüyüş yaptım çömelme, bide ilişkiyi sıklaştırdım şükür çok kolay oldu 7 saatin için de doğurdum açılmam hızlı ilerledi kesiğim yoktu yırtığım oldu 1 dikişim vardı
Oznurkk Eminearz 37 de 4 kg geçmişse 40 a gelene kadar 5 e yaklaşır. Neden riske atıyorsunuz ki ? Sağlıkla gelsin de sezaryen normal fark etmez. Kendinizi şartlandırmayın. Allah korusun doğursan bile o kadar kg çocuk çıkarılırken sıkıntı olmayacağının garantisi var mı 🥺
Aynur47 Haticeey Ay çok heveslendim darisi başıma inşallah peki doğuma yakin ilişkiyi kac günde bir yaptin
Aynur47 Eminearz canim yok şu besin bu besin şimdi isimlerini vermim cani çeken olur hani anladin sen onlarida çok yedin mi hani postlarda görüyoruz ya su bebeğe kilo aldırır bu aldirr diye düzenli olarak onlari yedinmi
Oznurkk Eminearz böyle durumlarda normalden korkmanız gerek maalesef. Bebek iri olunca çıkarırken zarar vermeleri daha büyük risk 🥺
Eminearz Ozlem2206 bugün bana uzman doktor başı büyük olsa normal doğumu deniyoruz ama göbeği olduğu için tıkanır hem seni hem bebeği riske atarız dedi yani başı büyük olanı normal yaptirabildiklerini söyledi.
Haticeey Aynur47 Hergün 🙈😂 biraz zor olacak ama faydası oldu bana hatta ilişki sonrası duştan 1,2 saat sonra sancım tuttu tam 40 haftalıkta doğurdum
Eminearz Aynur47 Aynur47 hayır evimmde ne varsa onu yedim belki inanmazsınız hiç kuru yemiş almadım komşum fındık getirmişti hediye onu yedim ama süt ve havuç hergun yetim öle hergun et tavukta yemedim Allah ne verdiyse hesabı elmayı havucu sütü hergun bitane mutlaka yerim bukadar öle kaşarı falanda çok yemedim herşey ateş pahası sırf kilo olsun diye masraf yapmadım bazen canımın çektiğini alıp yedim bu arada şekerim falanda çıkmadı yok şükür
Aynur47 Haticeey BN usenirim hergün ,smdiden çok useniom neyse öğünler gelsin bende deniyim CANIM saol
Ebrues16 Haticeey hamileliğin son ayında ilişkiye girmek yasak degil mi ya da bebeğe zararı var mı ? Ben bi yerde öyle okumuştum
busepoyraz @Eminearz sezeryan da doğumdan sonrası zor oluyr diyolar genelde ama normal doğum sancısını cekmektense onu tercih ederim tabi suanlık fikrim belkide değişir ilerleyen zamanlarda
Eminearz busepoyraz ben kızımda çok kolay doğum yapmıştım oda 3750 doğdu sancım bile azdı oyuzden sezeryan ürkütüyor ama nasip neyse onu yasayacagiz