Eminearz 37+1 de kontrolümde bebek tam 4000 gramdı doktor haftaya bakalım çatı muaynesi yapalım demişti. Dün 38+1 de gittiğimizde bebek 4375 gram olmuştu ve doktor çatı muayenesi bile yapmadı. İri bebeklerde ultrason ölçümlerinde yanılma payı daha çok oluyor 600 gram daha az veya fazla olabilir ancak bu çocuk 4 kilonun altında doğmaz dedi. Normal doğum esnasında kafası çıktıktan sonra iri bebekler omuz kısmında takılabiliyormuş. Bu durumda kalırsak sezaryene de çeviremeyiz dedi, o saatten sonra sadece bebeği tutup çekebiliyoruz dedi. Ama kas ezilmesi, sinir ezilmesi hatta kolunda kırık meydana gelen bebekler oluyor dedi. Normal doğum uğruna bu riski göze alıcak mısın dedi. Yani iri bebeklerde en doğru doğum şekli sezaryendir dedi. Ve 5 şubat cumartesi gününe sezaryen günümüzü aldık