Aynur47 Aynur47 hayır evimmde ne varsa onu yedim belki inanmazsınız hiç kuru yemiş almadım komşum fındık getirmişti hediye onu yedim ama süt ve havuç hergun yetim öle hergun et tavukta yemedim Allah ne verdiyse hesabı elmayı havucu sütü hergun bitane mutlaka yerim bukadar öle kaşarı falanda çok yemedim herşey ateş pahası sırf kilo olsun diye masraf yapmadım bazen canımın çektiğini alıp yedim bu arada şekerim falanda çıkmadı yok şükür