Zeynep2461 12+5 şuanda 11. Haftada biraz lekelenmem olunca doktora erken gittik ikili taramayı da yaptı cinsiyetle alakalı bişey söylemedi bu cumartesi yine gideceğiz 13 haftalık olmuş olacak gösterirse göreceğiz allah kısmet ederse ben bu sıralar bi duygusalım doktor istirahat edeceksin dediği için pek iş yapamadığım için moralim bozuluyor kasıklarımda ağrı var büyüdüğü için diyor herkes 🤷🏻♀️🤰🏻