Acemi_annee1 Sumsey bebek karninizin neresinde duruyor Peki sağ tarafta mi sol mu 😊 bende sola yatmaya calisiyorum ama bir süre sonra sağa dönüp oyle uyuyabiliyorum 🤭 birde bacak ağrısı hissediyor musunuz hic
Sumsey Acemi_annee1 solumda bebek yatamıyorum benimde bacak ağrım ilk kızımda oluyordu bunda bol bol soda içiyorum günlük 1 tane iyi geliyor
ipekveannesi Zeynep2461 çok şükür herşey güzel gidiyor cinsiyeti öğrendim. Nasipse oğlum olacak. Doğum 16 temmuz gibi gözüküyor ablası gibi olursa doldurmaz gününü 😍 ikili testi yaptım. Orta riskli çıktı. Başka doktorlara göründüm onlarda bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu söylediler. Ayrıntılı ultrasonu bekliyorum şimdi. 16+3 olduk 😍
Cano26 gozgozanne merhabaa bende daha cinsiyet öğrenmedim ama bebek arabasını aldım hastane çıkışı aldım bir kaç tane çıngırak aldım küvetini filesini aldım ana kucağını aldım cinsiyet öğrenincede kalanları alacağım inşallah
gozgozanne Cano26 ay çok iyi yapmışsın canım ben de yavaştan başlayayim diyorum bebek araba hangisini aldın nasıl.model 🤗
Elizinannesipinar 16+1 olduk ikili test temiz cok şükür cinsiyete de 13. Haftada kesin kız dedi doktorumuz ama değişir diye korkuyorum. Kızlar günler geçmiyor yaa ben çok sabırsızlanıyorum gün sayıyorum resmen sizde durumlar nasıl
Zeynep2461 Elizinannesipinar benim 2. Gebeliğim bende ilk gibi heyecanlıyım cinsiyeti öğrenemedim çok merak ediyorum kızımdan dolayı çoğu eşyamız var ama bende reflü yatağı ana kucagı aldım kıyafet için cinsiyeti bekliyorum:)
Luliveannesi Dün yaptık sonucunu bekliyoruz ama hemogram ve bir kaç tahlil daha baktırdı onlar biraz yüksek çıkmış
3mlkannesi @Zeynep2461 14+4 günlük hamileyim doğum sezeryan olacağı için temmuz ortalarına denk geliyor ☺️cinsiyeti henüz bilmiyoruz.. ikili ve üçlü test yaptırmayacagim imza verdim onun icin
3mlkannesi @Melisakrtl çok geçmiş olsun o bulantıyı şuan bende çekiyorum çok şükür önceki zamanlara göre daha iyi ama hala devam ediyor 14+4 günlüğuz.. prilam Dr ilaç kullanıyorum gece yatmadan önce iki tane sende kullanıyor musun ?
Melisakrtl 3mlkannesi ben yurt disindayim canim burda prilam yok sadece navalit diye hap verdiler oda biseye yaramiyor :(
Cano26 gozgozanne kraft oslo travel sistem aldım canım çok güzel yorumlarıı var herkes çok memnun katlanması çok kolay tek tuşla katlanıyor sürüşü çok rahat hantal bi araba değil tavsiye ederim
Sultangungor gozgozanne pişik kremi Şampuan Bebek yağı sabunu tırnak bakım seti tarak seti gibi şeyler