Zeynep2461 csmaknc kasıklarda agrı olabiliyor evet dinlenmene bak boşver işler kalsın senden ve bebeğinden önemli değil:)
Sumsey Acemi_annee1 solumda bebek yatamıyorum benimde bacak ağrım ilk kızımda oluyordu bunda bol bol soda içiyorum günlük 1 tane iyi geliyor
polens Zeynep2461 17+4 oldum ama hala minigim göstermiyor cinsiyetini umarım bu hafta öğrenebilirim.4li test yapılacak bu hafta 2li temizdi şükür
Acemi_annee1 Sumsey henüz değil üçlü taramadan sonra baktirmayi düşünüyorum. Erken haftalarda yanılma payı çok oluyormuş
Zeynep2461 Ikigozumuncicegiii tesekkur ederim şimdilik sorun yok dedi ama tahliller 15 güne cıkar dedi cinsiyeti göremedi erken dedi
Beyzossb Zeynep2461 12+4üz. Dün doktora gittik göstermedi cinsiyeti haftaya tekrar gideceğiz . 😍İkili taramadan da son an vazgeçtim yaptırmayacağım