Melisakrtl Zeynep2461 cok cok zor geciyo ilk gebeligim ikili testte cok sukur bisey cikmadi oglusum olacak 💙 ama ben artik cok bitkin halsiz haldeyim hatta bugun hastanede esimin randevusu vardi bayilmisim :( agzima bir lokma sokamiyorum suyu dahi icemiyorum midem cok kotu kusmaktan baska bisey yapmiyorum guzel kokular bile artik cok asiri kotu geliyo burnuma :( dua edin nolur gecsin artik 15 haftaligiz
altintaslar Merhabaaa🙋🏻♀️15+5 olduk. İkili test temiz çıktı çok şükür. Cinsiyetimizi 11 haftalık gibiyken öğrendik oğlumuz olacak 🥰🥰. Alışverişe başladım daha biberon vs değilde kıyafet, bebek bezi olarak
AnneKbraaydn Günaydın hanimlaar 18+2 haftalık benimkide tetanoz aşısı için gidicem birazda cinsiyetini ilk kıza benzetti daha sonraki kontrolde kesin kız dedi yinede yanılma payı olabilir mi diyorum halaa 😁
Mommhappy AnneKbraaydn bence değişmez yaa. Erkek olsa 18.haftada çıkıntısı net olurdu cünkü ☺️ Tetenoz için erken değilmi ben 20.haftadan sonra biliyorum ama
Mommhappy Zeynep2461 Testimiz temiz çıktı şükür. İki doktora gidiyorum ben. Biri 11.haftada erkeğe benzetti diğeri 12+5te kıza benziyor sanki daha net olmaz yanıltır dedi. Bir ay sonra netleştiririz dedi 16+5 te gideceğim. Hatta organizasyon düzenledim inşallah gösterir 😀
AnneKbraaydn Mommhappy Gebelik kaydı açtığımda haftasına göre hesapladi Şubat’ın ilk haftası gel dedi bende anlamadım gidicem bakalım napicaklar banada erken gibi geldi ama 😁 Cinsiyetini 16 haftalıkken kesin kız dedi pazartesi günü gidince sorucam değişme olmaz inşallah yoksa onca aldığım şeyler boşa gidicek 😁
Mommhappy AnneKbraaydn zannetmiyorum bence yapmazlar ama herkesim sistemi farklı kime inanacagını şaşırıyor insan valla
Mommhappy gozgozanne ne bileyim canım ben hep burda 20.haftadan sonra gördüm. Hatta ebeme sordum sağlık ocağına. 24 ile 28.hafta arası yapılacak. 28e kdr zamanı var dedi bana
MTugba Canselheves bende sordum kesin mi diye kesin dedi doktorum bilemiyorum yanılma payı oluyormuş bazen.
Hatice1302 Slm canim 👋🏻ben de şuan 19 haftalık oldum tahminen temmuz annesi olacam inşallah bebisime kavuşmaya son 148 🤰🏼👼❤😘🥰🙏
Karelinannesi Zeynep2461 7 şubatta randevum var 11 haftalık olmuş olacağım ikili test yaptıracağım bide cinsiyet tahmini yapacak doktorum öyle söyledi iştahsızlık hala devam ediyor 🙏🏻
Acemi_annee1 Zeynep2461 gebeligim çok güzel gidiyor hiç üzmüyor beni herseyi rahatlıkla yiyip içiyorum. İkili taramam düşük riskli çıkmıştı yakin zamanda üçlüye gidicem inşallah. Cinsiyete gelince henüz öğrenemedim 16 haftayı bekliyorum o zaman daha bi netleşir diye 😇🙃