Bende 12+6 iken öğrendim cinsiyeti doktorum kız gibi görünüyor ama çıkıntılarsa sanki var gibi dedi çok oynaktı ikili taramada yapıldığı esnada ense kalınlığı ölçmek için diğer ultrasyona gittiğimde oradaki doktor cinsiyeti erkek dedi👼ense kalınlığı iyi çıktı ama bakalım haftya doktordayım kan tahlillerim nasıl çıkıcak merak ediyorum şuan 15 haftalığım:)) hamileliğm güzel ama bulantılar biraz insanı maf ediyor 😁