Oykubydarogullari  Sizce cinsiyeti nedir
Suzan955 Nesliiiiiiiii Benimki 22 haftalık gel tekrar dedi ama beklemem çok merak ediyorum 16 giderim tekrar bende
Suzan955 Mervebakirhan İşte bende gördüm ultrasonda da belli yani pipi gibi duruyor ama yanılma payı var dedi doktor bu haftada bakalım
Pheebs Ben de sağlıklı bir kiz bebis haberi bekliyorum heyecanla 😍😍 insallah hepimizin gönlüme göre olur🥰
Eceelisaefe Rabia344 Rabb’im gonlumuzdekini hayırlısıyla nasip etsin inşallah bnimde 2 kızım var 14 haftalık hamileyim doktor yüzde 90 kız dedi bacak arası boş dedi inşallah bu defa bir oğlum olur acaba yanılma payı varmıdır
Suzan955 Eceelisaefe Benimde tam tersi iki oğlum var ve doktor 60% erkek dedi inşallah sizinki erkek benimki kızdır
Rabia344 Eceelisaefe %90 dediğinde kaç haftalık hamileydiniz önemli olan o. Yanılma haftasında demişse eğer bazen dönebiliyor dualarım sizinle inşallah gönlünüzdeki olur🤲🏻🐣
Lina_kuzucuk Eceelisaefe benımde bir kızım var 3 doktor kız dedi 13. Haftada umarım yanılmış olur gönlümden geçen erkek hastalığım hamileliğim bile farklı ama çok net dediler hala bir umut diyorum çok değişen var forumda umarım bıze de nasip olur