Suzan955 bende 12+3 te gitmiştim banada çıkıntı var erkek gibi dedi ama 16da netleştirirz dedi ama benim çıkıntı sizin bebeniz gibi değil ince bi çizgi gibiydi sizinki biraz büyük duruyor bende sizin gibi kız haberi bekliyorum☺️İnşallah rabbim gönlümüze göre verir☺️🤲🏻