Suzan955 Arkadaşlar dün 12+4 te ultrasonda doktor 60% erkek 40% kız dedi çıkıntı var dedi bana göre erkek dedi ama yanılma payı da varmış bu haftada erkek deyip de sonradan kız olan var mı
minibiri Suzan955 13+4 erkek 18de kız denildi %100 beklemek zor oluyo ama bekleyin bidahaki kontrole kadar
Zeynosunannesii Suzan955 bana aynı haftada erkek görüyoruz dediler direk iki farklı doktorda sonra 15+3te gittiğimde kız dediler
Nesliiiiiiiii Suzan955 bende 12+3 te gitmiştim banada çıkıntı var erkek gibi dedi ama 16da netleştirirz dedi ama benim çıkıntı sizin bebeniz gibi değil ince bi çizgi gibiydi sizinki biraz büyük duruyor bende sizin gibi kız haberi bekliyorum☺️İnşallah rabbim gönlümüze göre verir☺️🤲🏻
Cglnrskmk Suzan955 bende de böyle çıkıntı vardı ama tüm cinsiyette oluyormus yukarı doğru olursa erkek düz olursa kızmış :) internette araştırabilirsin canım. İlk erkekti 12. Haftada, 16-18 de kız olabilir dedi ve 26 haftalığım kızım olacak🥰
Hannde Suzan955 Bende 11. Haftamın sonlarında erkek bak pipisi falan diye gösterdi ne gördüm bilmiyorum sonrasında aile büyüklerne vs erkek diye sürpriz yaptım 15. Haftamda gittiğim de biz erkekmi demişiz %85 kız görüyorum dedi 😍
Suzan955 Ultrasona bakınca bana göre de kesin erkek ama ultrason sonunda bir dahaki kontrol da inşallah kız haberi veririm dedi
Mervebakirhan Benim 🤦🏻♀️ 12. haftada %90 erkek dediler 18. haftada kız dediler. Sakın hazırlık yapma canım aldığım çoğu şey boşa gitti
Suzan955 Mervebakirhan Yok alışveriş yapmam daha inşallah banada kız der doktor bir dahaki ultrasonda iki oğlum var kızımın olmasını çok istiyorum
Suzan955 Mervebakirhan Peki senin ultrasonda böyle çıkıklık var mıydı bir yerde okudum bu haftada görünen pipi nuit kadar büyük olmazmış
Elfs Mervebakirhan 12. Ve 13. Haftada %95 kız dedi 18 de erkek dedi detaylıda erkek olduğunu öğrendik daha önce kız dediğinde kıyafetlerini falan almıştım ondan da ziyade kendimi alıştırmışım çok kötü olmuştum.
Deletedmom622772 Mervebakirhan doktorum bana biz 12-13 te max tahmin edebiliriz bu da sizinki ne kadar dogruysa bizimki de anca o kadar olabilir demisti %50 yani. min. 15-16 gibi gelin cinsiyete demisti onlarda cogunlukla tahmin ediyorlarmış yani en iyisi beklemek sanırım😊
Suzan955 minibiri Evet mecbur beklemem gerek ama çok merak ediyorum iki oğlum var inşallah yanılmıştır kızdır
minibiri Suzan955 öncelikle hakkınızda hayırlısı olan sağlıkla gelsin inşallah 😊 3. erkekte olsa çok güzel olur 3erkek kardeş sırtınız yere gelmez büyüdüklerinde 🙏🤍
Suzan955 minibiri Aynen öyle önce sağlık tabiki erkek çocuğu küçükken çok zor büyüyünce güzel oluyor doğru 😀
Suzan955 Rabia344 Bende aynı şeyi düşünüyorum ama doktor yanılma payı var dedi birde pipi bu kadar büyük olmazmış bu haftada bakalım ne çıkacak 😅
Rabia344 Suzan955 Aynen yanılma payı çıkabiliyor ama ben bakar bakmaz erkek olarak gördüm valla 😊 ama rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻💕
Rabia344 Suzan955 Valla burada da bana erkek gibi geliyor ne zaman öğreneceksiniz bir daha ki muayene ne zaman merak ettim açıkçası cinsiyeti ne çıkacak acaba 😊😊