Meltmmm
18 mayıs tahmini doğumum , bende 3 hastane çıkışı uzun kollu ve alt uzun şeklinde aldım ,tulumuda var kızım olucak🌸❤️ Daha fazla 0-1 almıycam 0-3 ,1-3 daha çok alırım dedim. Yaz a göre kısa kollu zıbınlar aldım ,tulum aldım alt üst takım aldım uzun kollu ince , ihtiyaca göre alırım dedim:)😊