00:00 itibariyle 25 haftalık olduk 🥰 kızım olacak. 9 kilo aldım 79 um. Ağırlaşmaşar başladı iştahım yerinde, hiç 67 yi geçmemiştim çok tuhaf ve fazla geliyor. Vücut tipim değişti 🙄 kendimi çok farklı hissediyorum ve alışmaya çalışıyorum. Uygulamaya göre 18 mayıs doğum ama doktorum doğum tarihi ve şekli hakkında henüz erken dedi. Geçen Çarşamba doktora gittiğimde 28,5 cm 575 gr dedi normal mi önde mi geri de mi bil bilmiyorum valla. Artık doğum şeklimi de öğrenmek istiyorum şaka maka zaman çabuk geçiyor az zaman kaldı. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin