Cnsgkc valla canım normalde İstanbul’da yaşıyorum annemler Adana’da ve ben orda doğum yapacam o yüzden benimde kafamda bu sorular var ama sezeryan olursam diye yinede uzun kollu çıtçıtlı bady ve ince zıbınlar kattım bi battaniye alacam hem de hatıra kalır diye bakalım nasıl olacak oğlum 15 ocakta doğmuştu Adana’da o tarihlerde çok sıcak oluyor o zaman duruma göre hareket edecem bakalım bence sende duruma göre hareket et derim