Zuhreayca benim ilk doğumum 1 temmuzda olmuştu kafam rahattı direkt yazlık . bu mayıs . izmir’de yaşıyorum mayıs baya sıcak geçiyor burda haziranda uzunlar geri çıkıyor ¾ senedir garip şekilde . haziran serin oluyor . bende şuan 2 hastane çıkışı var . bi de oğlumdan kalanlar var zaten geçiş süreci giydircem valla 😂😂