Elvinaise Yasemen16 Msl_ege bussraozturk Mervemtl27 AysunUgur Emirin_annesi98 Tugceasel Ozlemyvz bussraozturk Zuhreayca Tazeanne0134 Kızlar özele gelin
Cnsgkc Tazeanne0134 Benim de 23+3 🥰 Doktorum 28 Mayıs dedi ne giydireceğiz ilk zamanlar ne alacağımı şaşırdım ilk zamanlar için uzun giydiririz değil mi hemen yarıma geçmeyiz izmirdeyim ama 🤷♀️
Elvinaise heleninannesi06 benimde gece uykudan uyandırıyor boğazıma kadar yanıyor 40 ile hamile kaldım48 kiloyum şuan 😁
Zuhreayca 26+3 Allah izin ederse 7 mayıs gibi görünüyor tabi daha önce mi olur sonra mı Allah bilir sağlıkla gelsin minişlerimiz kızlar :)) bu arada kıyafet konusunda neler tercih ettiniz kışlık mı yazlık mı fikir verin bizlere de :)
Msl_ege Zuhreayca benim ilk doğumum 1 temmuzda olmuştu kafam rahattı direkt yazlık . bu mayıs . izmir’de yaşıyorum mayıs baya sıcak geçiyor burda haziranda uzunlar geri çıkıyor ¾ senedir garip şekilde . haziran serin oluyor . bende şuan 2 hastane çıkışı var . bi de oğlumdan kalanlar var zaten geçiş süreci giydircem valla 😂😂
bussraozturk Elvinaise kesin olmamakla birlikte 31 Mayıs gözüküyor. Haziran başı bile olabilir emin olamıyorum 🤣
Ozlemyvz Elvinaise çok teşekkür ederim. Kızım olacak iyi şimdilik sadece kaburga ağrısı başladı o canımı sıkıyor biraz sizde durum nasıl
Tugceasel Bizim de 22 Mayıs görünüyor ama bende sezeryan olucam :) bayramdan sonra olur diye düşünüyorum . Bu aralar midem aşırı yanıyor ..
Neva09 Emirin_annesi98 alakasız soru olacak isim emirin annesi olduğu için sormak istiyorum emir doğacak çocuğunuzun ismimi yoksa önceki mi acaba ben de emir düşünüyorum bebeğime nasıl yapıda oluyorlar diye merak ediyorum ☺️