Isameryem Ptesi ve cuma buradayım birinde gel dedi.
Nst de istemişti sancın çıkmış doğumhane ye yonlerdi beni oraya gittim ebe bu ağrı normal neden yolladı anlamadım dedi açıklık var mı diye muane ettiler açıklık yok dedi o sıra bir doktor geldi bir de ben ultrason dan bakayım size deyip baktı herşeyi güzel duruşunu almış suyu iyi kalp atışı iyi ama doğum belirtisi yok sen zaten doğum yapmışsın bilirsin ağrısını,ters birşey olursa da hemen gelirsin dedi eğer gelmezse 41 hafta yatisini yaparız dedi