Isameryem ay evet burak bey hem bu kadar genç hem bu kadar ilgili anlayışlı bir doktor bulduğum için çok mutluydum oysa, hatta eğer sezaryen olmam gerekirse zaten planlı olur diye kanunide doğururum diye bile düşündüm gidecektim peşine ama 3 aydan yukarı gebelere bakmıyor sanırım randevu alma ekranında öyle yazıyor çok üzülmüştüm :/ iyi diyorlar sehtap hanıma memnun kalırsınız umarım. benim doktorum da kötü de değil iyi de değil bakması gerektiği gibi bakıp gönderiyor normal şekilde. Zaten burak beyin yerini tutacak başka bir devlet doktoru bulabileceğimi düşünmüyorum 🤷 biliyorum reyap hastanesini de. Hiç muayene olmadım ama temiz bi hastane bi tanıdığıma eşlik etmek için gitmiştim bir kaç defa. Ben özelde doğurmayı kendim istemedim açıkçası fiyatlar böyleyken arada tıp merkezine muayeneye gidiyordum sadece. Özellere büyük müdahalelerle ilgili önyargım var maalesef yaşadığım olumsuz bir kaç deneyimden sonra. Umarım kararımdan pişman olmam. Az daha yakın olsa çam sakuraya gidicem ama göze alamıyorum eşim yokken gitmem gerekirse gidemem diye. Hepimiz için hayırlısı olsun inşallah.