Civcivim000 Valla cnm benim bu doğumhane bölümüne 2.gidisim ilkinden Ayşe hanım nobetciyim benimle gel serum vericem tekrar nst bağlatavam seni dedi o sıra hemşireydi galiba serumu takan canımı o kadar yaktı ki ben 30 yaşındayım zaten korkuyorum iğneden ama ilk defa bu kadar canım yandı eşime haber vericem telefonlar cihaz bozuyor dedi halbuki serum yediğim yerde sadece yatak ve serum vardi serumun bitmesine sakin nst cikahzini getirdi haftasonu rahatız çocuk doktoru yok doğum alamayiz diye de tekrarladı
Bugün gittim ebeydi iyi biriydi çatı muanesi yaptı canım acımadı hiç sonra dan gelen kadın doğum uzmanı doktoru olması lazım ultrason dan baktı çünkü normal poliklinikdeki doktorlardan değil çok açıklayıcı konuştu çok iyi bir doktordu erkekti ama sancı odası bölümünü flen bilmiyorum benim gittigim doğumhane ön muane yeri gibi bir yer