Mrh hanımlar 40+5 sonunda doğurdum 31 ocakda bel ağrım oluyor du demiştim bebiş toplaniyo falan diye dedim bu sancı olmaz umursamAdim geceye 12 yi geçti saat 2 de yine aynı kasılma bel ağrısı oldu eşim gidelim dedi bn sabah kontrole geleceğim için umursamAdim saat 5 de uyudum sonra saat 6 da aşırı derecede kasıklarıma bı ağrı bı ağrı nasıl hemen eşimi uyandırdım geciyo geri hemen basliyo eşim hemen taksi çağırdı bn o ara hazırlandım saat 7 de hastanede olduk ebeler kontrol etti doğumun başlamış senin dedi 8-9 cm acilmam var hemen sancı odasına aldılar sanciya baktılar tabi hemen doğuma hazırladılar benim biraz ikinamam doğumu biraz uzattı yoksa kolay bı doğum olacaktı 7:52 de bebeğim doğdu bebek iri olunca zorlandım açıkçası ama aşırı korkulacak bir dogumum olmadı asıl hikaye bundan sonra covid testi aldılar testim 4 saat sonra pozitif çıktı ve daha kötüsü yemeğimi falan yedim dedim tuvalete gidim hemde üzerimi giyim servise götürecekler o anda tansiyonum düşüyor bn yere yigiliyorum vede en kötüsü bu düşme sonucu sol omzum 2 yerden kiriliyo şuan bebeğime yeterli olamıyorum veriyo eşim tutamadan emziriyom kolum çok ağrıyo covid servisinde yatıyorum 1hafta sonra araştırma hastanesi nde platin takılacak covid geçtikten sonra herşey üst üste geldi ama miniğim oğlum sağlığı yerinde bunların hepsi geçecek sizlerden bol dua bekliyorum 🤲 sakın utanmayın çekinmeyin tuvalete yaninzdda kim varsa onla gidin doğum yaptığım oda tek bana aitti hem sancı çektiğin oda hemde doğum yaptığın oda bnm eşimi almadılar eşimde mecbur komşumu çağırdı bnde ondan utandım tek başıma girdim tuvalete ama olan oldu 🤲🤲🤲🤲 inanın açım çok İnsallah aydınlatıcı yazmisimdir hastane ebeler güzel ilimlilar sen iyi olursan onlarda iyi gayet kibar güzel karşıladılar 01.02.2022 salı günü saat 07:52 de geldi yavrum