Deletedmom154 Gizmo55 amin inşallah teşekkür ederim🥰.Rabbim kucağınızı sağlıcakla doldursun inşallah🌸
Severozge Deletedmom154 yaaaa gerçekten mi . 😱 Keşke benimde sizin gibi değerim artmış olsa. 13. Günüm artık 2.ovalasyon tarhimin geldi ama bilemedim ?
Deletedmom154 Severozge benim öyle olmuştu ve sizde mutlaka takip edin rabbim sağlıcakla kucağınızı doldurur inşallah🌸 ve 2 gun once arkadaşımın da 0.1 cıktı doktor hamile degilsin diyemiyorum olmamak icin 0.0 olmasi lazim dedi vve suan bi gec döllenmeden şüphelendiği icin 15 gün bekleyelim benim doktorum bana bunları dememişti
Gizmo55 Severozge ay gerçekten geldi yani nolcak böyle bilmiyorum kasıklarım ağrıyo yine arada belim uyuşuyo hamile gibi şişti karnım resmen 🥺
msjsa Merhabalar ben Azerbaycan’dan katılıyorum çocuk istiyorum bildiklerinizden banada yardım edermisiniz? 6 aylık evliyim
Siyacus msjsa xos geldin canım mende Azerbaycandan qatiliram sene tovsiyem ovilasyon gunlerini takib et yeni yumurtalama gunlerini proqram var yukle o sene isareyle gosderir hansi gunundu ve deyerlendirin o günü inşallah yaxsi xeberlerle gelersen ❤️
msjsa Siyacus ne gözel can hansı proqramdı bacı, elede anlayısım yoxdu🙈, çox sagol yazdıqnız üçün proqram adı nedi, birde ovilasyon falan bilgim yoxdu😅 bildiklernizden bele bölsersiz çox sagol bacı 🌹🌹
Severozge Gamzecem benimde adetim geçtikti 11. Gunum kan verdim 1.20 çıktı . Kasık ağrım oluyor bazen geçen ay yumurtalama döneminden bu yana kasık ağrım oldu hep hem sağ hemde sol tarafımda ama değişik biseydi belki cuma günü doktora gidelirim
_Lavinya Gizmo55 Genel olarak bu değer hep 1.20 gözüküyor. O yüzden negatif diye düşünüyorum şahsen 🤭
Siyacus msjsa sen sagol canım mende ele bir basqa hecne etmirem sadece yumurtalama gunlerini takib edib ele deneyirik test etdim bayaq cox nezik xet cixdi gorek ne olur he proqram var yaz adet ucun gelecek yukle orda senden ozun haqqinda melumat isdeyecek yaz ve sora sene gosderilen vaxta dene nese basa düşme sen yaz sorus utanma canım
_Lavinya Gizmo55 ilaç icmiyorsaniz maydanoz kaynatıp içebilirsiniz🌼 tabi hamilelik kesin olarak yoksa
msjsa Siyacus insheAllah bebis olar canım, hamis olarsan🙏🏻🙏🏻 Oldu bacı tapım tapmasam yazaram mende esas doğdur muayinesi oldu analizler lazımdı qanan düzenli olmur en çoxda bilmrem axı nedendi ayda 2defe Oluram, onun üçün hekim muayinesi edecem
Siyacus msjsa he hekime get yoxlan ola bilsin hormonal problemdi yoxlan mualice al inşallah sende anne olursun❤️💋🙏
Gizmo55 Bfduam canım en son 1 hafta geciktiğimde kan verdim sonra baktırmadım haftasonuna kadar beklicem yine bakalın olucakmıyım sende mi adet olmadın kaç gün geciktin 🤔
Gamzecem Bfduam normalde pko hastasıyım ilaçla her ay düzenli oluyorum normalde ve yine söktürücü kullandım buna rağmen olmadı hala regli
Deletedmom154 Bfduam kendi sonucum adına konuşmak gerekirse doktorum kanda çıkmayınca idrar tahlili istemedi.Benimde ilk deneyimim olduğu için bilgim yoktu ne yapabilirim vs diye