Gizmo55 Aslında şöyle. Benim adetim 15-16 yıldır hep düzensiz. Sürekli ilaç kullandım pcom yok ama basit kist var yıllardır. Bunun sonucu olarak hormonlarım da yüksekti. Doktor 6 ay doğum kontrol hapı verdi. Ama kendisini yıllardır kullandığım ve etkisini çok az bir süre gördüğüm için 3 ay kullanıp bıraktım. Sonrasında 3 ay hayıt tentürü kullandım. Tahlil yaptırdım bütün değerlerim düzene girmişti. O ay hamile kalmışım zaten🙈 Bu arada o hapı veren doktor şu an için çok zor hamile kalman demişti 🤭