Gizmo55 geç döllenme olduğunu söylemişti doktorum.
çikan sonucuma rağmen doktorumda hamile degilsin demişti ama duphaston ilac kullanmama rağmen regl olmamıştım.1 ay hatta 1 ayi bile gecmis olabilir sonra tekrar test yaptigimda 18729.53 ile çıkmisti sonuca gore ilk verdiğim test zamani hamileymişim meger..
ama sık idrara cikma kasık ağrım goguslerimde hassasiyetim ve hatta iliski esnasinda canim ilk günkü gibi acıyordu..