31+3 üm bende ama çok korkuyorum keşke bi 7 8 ay daha karnım da kalabilse diyorum oğluma kavuşmayı çok istiyorum ama 17 aylık aşırı hareketli bı kızım var ne muhtemelen oğlum daha hareketli olcak karnımdaki hareketler o sinyalleri veriyo yanlızım eşim 24 saat nöbete gidiyo ya yetisemezsen ya birinden birine zarar gelirse ya onları uzersem iyi binanne olamazsam diye çok korkuyorum 😔