Momydemet Aycan051415 benim nst de sancım çıktı,2 gün hastanede kaldım ciğer geliştirici iğne ve sancı durdurucu serum taktılar. Şimdi evde istirahat halindeyim. İnşallah sıkıntı olmaz🙏🏻
Aycan051415 Momydemet hedi yaa zamanında sağlıkla gelir inşallah ben daha girmedim nstye bu ayin 10unda kontrolüm o zaman gircem bakalim
Pamukummm Serapds bende 34 oldum ve hic birsey hazırlamadım henüz tahmini doğum ne zaman belli mi sizin☺️
Serapds Pamukummm doktorumuz bir şey demedi ama adet tarihime göre 18 mart 😊 size tarih verdi mi doktorunuz
Pamukummm Serapds henüz vermedi bana da tarih sezeryan olucam zaten ikinci bebeğim 🥰 tahmini 15 marta kadar doğururum diye düşünüyorum 😇🙏
Hzlkaya duygulu62 benim düşüncem biraz farklı 😂 kızım 30 Eylül eşim 30 Ağustos ben 21 Eylül oğlumda 21 Mart olsun istiyorum 😂😂