Ela532 Bu tamamen bünye meselesi hiç birisinde ağrı ve zorluk yaşamadım. Avantajları ve dezavantajları olarak ayırmak gerekirse;
Spinal doğumum anım çok iyiydi. Hiç bir sıkıntıyla karşılaşmadık. Sadece doğumda biraz çekiştirmeler vardı, can yakmıyor ama midemi oynattı desem yeridir biraz zorlandım. Daha sonra odama alındığımda çok rahattım. Rahat rahat 2 3 saat yattım, biraz dinlendim. Sonra ki etapta yürüyüşüm çok zordu açıkcası. Zorla yürütüyorlar birde. Çok kötüydü alışana kadar ama daha sonra rahatlaştım, alıştım. Normal doğumumda ne dikişim ne de yırtılmam oldu. Epidural almadım. 10 cm açıklıkla doğurdum suni sancı vs de almadım. Tamamen doğal yoldan doğurdum. Açıkca söylemek gerekirse doğum sancıları berbat. Doğurduğum an da kuş gibi oldum. İçimdeki kirli kan ne varsa boşaldı. Tekrar doğurur musun aynı şekilde diye sorarsan kesinlikle tekrar normal istiyorum. Doğum bu sonuçta, bende kıyamam kendime ama illaha ki bir sıkıntısı oluyor. Annelik çok kutsal. Umarım yardımcı olmuştur.