Edagg Ela532 benimde ilk gebeliğim normal istiyorum sezeryanda olsa olurdu fakat sezeryanda yengemden biliyorum yanında kalmıştım bebekle ilgilenmek zor oluyor ilk gün belden aşşağisi uyuşuktu emzirirken bile çok zorlanmıştı