Arkdaslar merhaba bende 29+6 haftalık hamıleyım tansıyon sınurı 14/8/9 lara kdar cıktı ama suanda cok skur alfamed ecopırın kullanıyorm duzgu gıdıyo benegım 1 250 gr dr 1 hafta gelısım gerılıgı oldugnu soyledı cıger gelıstırıcı ıgne vuruldum spot ıdrar baktı onda 5 cıktı yedıklerıme cok dkkat edıyorm cok sukur oyle barız sıslıgım ve odemım mevcut degıl bana önerdıgınız bısey varmı acaba napmamgerekır ılk gebelıgım 😔