Daha ne olabilir dediğim herşeyi yaşadım şu hayatta allah razı olsun😅 sağ elimde iki üç gündür şişme şikayetim var ama sadece şişme. Sabahları parmaklarımı bükmekte sıkıntı yaşıyorum. Acaba preeklamsi mi dedim 😪 tansiyonum her seferinde normal çıkıyor. Yarın bi TİT vericem. Başka yaşadığınız belirtiler varmıydı? ( 32+5 bu arada )