Eylulannesi80 referans dıșı değer görünmüyo bide 24 saatlik idrar canım bu normal idrarda hic cıkmıyo diger Bayan 1000 leri görmüs bide bizde bebek önde gidiyo kg olarak ödem kilo VS yok iki ciğer geliştirici ve alfamed aliyorum 10 günde bir kontrol benim kendi tansiyonum oldugunu düșünüyolar ama hep 11.7 ayda bi yükseltiyo sinirlenince, bakalım bakalım bu idrar testinde artarsa alirlar heralde