Gizmo90 Tansiyon varsa daha önce düşük varsa damarda direnç varsa kilo varsa yaşın 35 üstüyse bunlar hep risk teşkil ettiği için veriliyor Cem ünlünün vardı galiba videosu orda izleyin endişelenmeyin düşük yapmaz aksine düşük olmasın diye veriliyor daha çok
Sevgilibocuk Eceissi canım benimde düşük riskim olduğu için kullanıyorum hamileliğimin başından beri hem oksapar hem de coraspin şu anda 11+6 yim 34 e kadar kullanacağım öyle dedi doktorum düşük yapsa niye yazsın ki anlamadım
Sevgilibocuk Eceissi hiç korkma doktorunuza güvenin içinizi rahat tutun 😇 sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah 🐣🙏
dnzhtc01 @Eceissi Ben 32.haftama kadar kullandım ilk kimyasal gebelik yasamistim ondan dolayı verdi hiç bir zararını görmedim
Merve234 Eceissi benim ilk gebelik düşük olduğu için verdi 6. Aya kadar kullanacağım. Doktoruna güven aklını karistiranlar doktordan daha mı bilgili
Seymaben Eceissi 4. Haftamda basladim 29. Haftamdayim test falan yapmadan yazmisti doktorum kan pıhtilasmasi düsüge sebep oluyormus coraspinde kan sulandirici oldugu icin bir sorun olmuyor
Seymaben Eceissi evet hatta 10. Haftamda baya yogun bi kanama gecirmistim ozaman bile biraktirmamisti doktorum coraspini😊
Eceissi Seymaben kanamaya sebep oluyorsa neden yaziyorlar acaba ben cok korktum bu ilaci kullanmaya kahverengi lekelerim de var ya dusuk olursa allah korusun
iremmeri Eceissi tedbir amaçlı vermiş olabilir ben tedbir amaçlı 36.haftaya kadar kullandım bı sıkıntı olmadı
Seymaben Eceissi Kanamaya sebep olan coraspin degilki kanama sonrasi kan pihtilasmasi vs falan olup dusuk olmasin diye veriliyor diye biliyorum
iremmeri Eceissi daha önce boş gebelik yaşadığım için kan değerlerime bakarak karar verdi bende dikkat ettim coraspin kullanınca kanda PLT değerim değişti bırakınca azaldı o pıhtılaşma ile ilgiliymiş