Eceissi kilolu hamile kaldıysanız tedbir amaçlı da veriyorlarmış kan pıhtılaşması olabilir diye. Çünkü ilk haftalarda bebek anne kanından beslenerek büyüyormuş. Benim Dr um böyle açıklamıştı. Benim pıhtılaşmam olduğu için hem iğne hem coraspin kullanıyorum. Kanama filan da yapmıyor hiç korkmayın. Böyle bir şeye sebep olmaz yani.