Eceissi 4 bucuk haftalik hamileyim bugun doktor coraspin yazdi bana ama bir cok kisi dusuk yapiyor sakin icme diyor canlar bu coraspin nedir ne icin kullanilir dusuk yapar mi bana bi yardimci olabilirmisiniz..
Burcusahinnn Eceissi kan sulandırıcı doktorun yazdıysa bi sebebi vardır kanında pıhtılaşma vardır belki bu bebek için daha tehlikeli
Mevaninannesiii Eceissi daha önceden düşüğün olduu mu yada covid mi geçirdin de verdi canm sormadn mi niye veriyorsun diye
mirage333 Eceissi tüp bebek ile hamile kaldım. Transfer öncedi baslandı 12. Haftaya kadar kullandım, düsük yapicak olsa tüp bebek doktoru riske atmaz diye dusunuyorum :) hatta yaninda oksapar ignesini kullandim
Eceissi Burcusahinnn ama bi test falan yapilmadi direkt verdi cok tedirginim nd icin kullaniliyor neden bebege ne etkisi faydasi olur bilmiyorum
Nisaanuur Kan sulandırıcı hap bebeğin gelişimi içinde kullanılıyor. Doktorun yazdıysa mutlaka bir sebebi vardır .
Nisaanuur Eceissi valla benim doktorum bana verdi son aylara kadar kullandım tansiyon ve damarlarım da çentiklerim olduğu için . Allah korusun bişey olmuş olsaydı olurdu.
Yayamazbebek Tam tersi düşük olmasın diye verilir aslında. Kan pıhtılaşmasını azaltır kanı daha akışkan hale getirir
mirage333 Eceissi transferden sonra 3 kez falan oldu doktor yerlesme kanamasidir dedi. Zaten progestan 2 ampul igne ve 3 tane fitil kullandim hergün 12. Haftaya kadar. Suan sadece fitil ile devam ediyoruz.
Melike0671 Eceissi bende içiyorum 6 haftadayim düşük yapmaz kanda pıhtılaşma varsa bebeğin tutunmasını sagliyo ben hamile kalmadan başladım kullanmaya