Ozge-Can El ele baby dan aldım hem anne yanı beşiği hemde park yatak özelliği var yatağı da yanında hediyeli .henüz bebeğim doğmadığı için kullanmıyorum.Oldukça kullanışlı ve işimiz bitince de toplanabilen özellikte yer kaplamaması da çok cazip.
Minigin_annesi0 Çocukistan sayfasından aldım UNI BABY marka içinde yatağı, dönencesi, alt değiştirme bölümü dahil 1400 TL’ye aldım anne yanı olmuyor ama çok sağlam bişeye benziyor. Aynı ürün Trendyolda 1800 falandı ben baya uyguna aldım.
eylulmucizesi27 kivicik bizde aynısını aldık kurduk çok beğendik daha bebeğimiz doğmadığı için kullanmadık ama kalitesi falan çok güzel 👍🏻
Meri3220 1996fatma prego aldım bende sallanan, dönenceli, alt değiştirme üniteli birde cepli ben beğenerek aldım inşallah kullanmak nasip olur memnun kalacağımdan eminim hem kullanışlı hemde basit tavsiye ederim
bussraozturk 1996fatma ben elelebaby aldım bonte modelini alt açma ünitesi var port bebesi var ve ekstra sallamak için ayak tarafında takıp çıkarabildiği aparatı var daha kullanmadım ama çok güzel bence tavsiye ederim 👍🏻
Deletedmom622772 bussraozturk bende bunu düsünüyorum madre ile arasında kalmıstım bir tık daha iyi geldi kenarları ayarlanabiliyor mu madredeki gibi anne yanına kadar inebiliyor mu ayarı acaba ?
Ozlem2206 1996fatma henüz bebeğim doğmadığı için kullanamadık ama prego miami park yatak aldım ben çok kaliteli güzel görünümlü ve kullanışlı aynı zamanda hafif ve pratik
Zeynepbusraa Ben beşik almadım daha sizlere birsey sormak istiyorum JOİE markasının park besigini kullandınız mı tavsiye eder misiniz?
Eda_Esen Zeynepbusraa Görümcemin arkadaşın da vardı bi modeli bende onu istiyordum resim attım çok küçük bunlar demişti ben bi süre 2. Bi yatak almayacağım İçin o kadar küçük istemedim kraftın biraz daha büyük modelini aldım …
Kubra43 Bizde prego Miami park beşik aldık henüz kullanmadık ama kullanışlı diye düşünüyorum bir çok fonksiyonu var😊
yasemin_- 1996fatma geçtiğimiz günlerde hepsi buradada saatlik indirimden 650 TL ye unibaby markalı park yatak aldık görüntü ve kalitesi olarak çok hoşumuza gitti fakat kullanmamıza daha var 🤩
Meltemak35 yasemin_- biz de o fırsatı yakaladık. Kurduk çok hoşuma gitti iyiki çok yüksek fiyatlara almadık. Zaten park yatakta ben alt açma unitesini çok gereksiz buluyorum. Anne yani olmasa da olur hemen yanımda uyuyacak zaten. İçine de yatastan güzel bi yatak aldım mis gibi oldu inşallah sağlıkla kullaniriz😇
Almila44 Sunny baby park yatak alt açma dönence yatağınıda aldım ve bebek arabası yağmurluk internette aldım çok güzeller kullanmaya başlamadım 2 ayımız var daha saydıklarım hepsi birden 2800 TL aldım fiyat olarak ta iyi
Deva22 Prego Miami aldık 1600 lira 300 liraya da Yataş yatak aldık içine ama henüz kullanmadık anne yanı özelliği var