1996fatma Kızlar okadar çok marka varki kafam karıştı siz ne önerirsiniz .? Şuan için favorim elelebaby sizlerinde yorumları benim için çok değerli bekliyorum kullanıcı yorumlarınızı💞
Ummetali2704 1996fatma Biz e bebekten aldık sallanandan ilk deneymimz olacak bakalm kullanmadık daha kurduk belkiyorz doğmasını kanz mi öyle bsy
SimgeTuna 1996fatma prego miami aldık biz, anne yanı,kademeli,dönenceli,alt açması,bir de bakım malzemesi için yeri var ben beğendim öneriler üzerine almıştım henüz kullanmadım😊
1mercimek_annesi 1996fatma benimde elelebaby ilgimi çekti ama fiyat açısından biraz pahalı yatakta vermiyormus kendimiz ayrı almamız lazımmış trendyol da
Damlaarikol 1mercimek_annesi kendi sayfasından alınca hediye veriyor ben trendyoldan aldım sonra sayfasında gördüm
1mercimek_annesi 1996fatma çoğunda veriyor baktım yorumları da okudum genelde çok beğenilmiş tek sıkıntı yatak demişler genelde fiyatı çok yükseğe geliyor tarzında
NaimeYilmaz HappyMom tarafından hazırlanan en çok satanlar kategorisinde park beşiklere de göz atabilirsiniz💜 https://ty.gl/tnp4o7xx9c
kivicik 1996fatma yoyko 8 in 1 park yatak aldık anne yanı olabiliyor. Sallanabiliyor malzeme kalitesi çok güzel hışırtılı naylonlar gibi değil ve sağlam. Alt açma ünitesi de var . Biz çok beğendik siz de değerlendirebilirsiniz.
eylulmucizesi27 kivicik bizde aynısını aldık kurduk çok beğendik daha bebeğimiz doğmadığı için kullanmadık ama kalitesi falan çok güzel 👍🏻
thetkc 1996fatma Elele Madre anne yanı park beşik.. Kızımda da kullandım şimdi 3.geliyor ona da aldım 🍀