Erdemseymaa bence korkunu yenip gitmelisin kuzum benım doktor benı 35den sonra sürekli her hafta çağırdı sürekli takıp edıyor hareketi suyu kalp atışı gecıktirme bence dediğimiz gibi herkesin yapısı farklı doktoru farklı çoğu şey doktorda bitiyor sen kasma kendini duanı et sanıyelik bir olay Rabbimin onlar bize birer nimeti onlar için herseye katlancaz mecbur 🥰🥰🥰Sende sakın korkma