Halime0638 doktora sordum zayıf hamile kaldım dedim size göre benim İcin bebek için en rahat ve saglıklı hangi doğum olur diye karın çevrem dar oldugu için sezeryan daha rahat geçer muhtemelen rahminde dar çok yırtılman olur normal doğumda dedi ben suan 20 haftalık olucam benim çatlaklarım 17 haftayken basladı 😄tuvaletteyken farkettim çatlakları da 😄