Busra-61 evet çok haklısın aynen öyle odak noktası o an o olduğu için öyle oluyor 😂 ilk parmağını soktuğunu anlamiyon zaten o yüzden bacagin açık oluyor ama anladığın an direk bacağın kapanıyor 😂😂 diyom ya adamin eli içimde kaldı yarida itemedi içeri bana dedi tamam bırakıyoruz bende sandim ki elini geri cekicek sonra actim acmamla sonuna kadar itmesi bir oldu ben aşırı hassasim o yüzden cok canim yandi yani burda bunu okuyupda korkan olmasin acisada saniyelik bisey hemen geçiyor bunu düşünmeyin düşününce acimasada acir psikolojik olarak