Havva-42 belinay51 kaç haftalıkken alındınız çatı muayenesine bende cuma günü gideceğim 38 haftalığım
Busra-61 Halime0638 anladım canım çok teşekkür ederim ☺️ Milletin abarttığı gibi yok elini daldırıyor öyle ediyorlar böyle ediyorlar demek hepsi hikaye 😂
Halime0638 Busra-61 sana şunu söyleyim ben cok çok hassasım acı yönünden maalesef ben dayandiysam dayanilmicak değildir 😆 tabi elini daldiriyor şöyle böyle abarti kelimeler ama 2 parmağını sonuna kadar itiyor bu konuda doğru acı da cok oluyor tabi kisiden kişiye değişir ama elini çektiği an hersey bitiyor eger rahat bırakırsan saniyelik ben bacağımı kapattigim icin haliyle adakin parmağı içimde kaldı 😂 gözüme baktı dogurucaksin buna dayanamamak ne demek dedi saniye surmucek dedi oyle acabildim bacağımı dkskdskdks ama sen bana bakma cok acisada çok kısa bisey anlatıldığı gibi değil ama çatı muayenesi kadar da kolay değil 😄 rahat ol yani cok takilma yazılanlara
Busra-61 Halime0638 bende hassasımdır ve eminim bende bacaklarımı kapatırım gerçekten buna dayanamazken nasıl doğuracaz bilmiyorum 😂 ama doğum anı sancıyla odaklanılan şey başka o an başka bence tabiki acı ağrı hepsinde var dayanılmayacak olsa kimsenin 2. Çocuğu olmazdı ama hiç bir belirti olmadan doktor parmağını sokunca odak noktamız direk ora oluyor 😂😂
minikkoalaam ben de bugun 36. haftaya girdim, kontrolum vardi yaparlar diye bekliyodum ama yapmadilar. cok merak ediyorum nasil bakildigini ya normal sedyede yatarken mi mesela? rahat bakilmasi icin ne giymek gerekir falan bunlari dusunuyorum 🥲
belinay51 minikkoalaam normal sedye şeklinde degıl canım böyle koltuk havaya doğru kaldırıyor bacaklarını da iki yana açman için yerler var tamamen çıkartıyorsun alt kısmı örtüyle kapatıyor
belinay51 Silacinar valla benımde ilkti bende hiç bişey bilmiyordum bi koltuk var ayakların havada oluyor 😀😀😀sonra eline eldiven gıydı üstümü örttü jel sürdü sanıyede parmak girdi çıktı
Halime0638 belinay51 canim çatı muayenesi olmuşsun onun biraz daha acı verici olanını düşün korkucak bisey yok evet aciyo ama elini çekince bitiyor oda saniyelik rahat ol çatıyı olmuşsun acikligida olursun sadece biraz daha ileri yiticek parmağını o kadar
Elifkrblt belinay51 ay bende yarın giriceğim yorumları okudum baya endişelendim ya korku oldu bende 😌
belinay51 Elifkrblt canım bence korkma ya benı de çok korkutan oldu kan geldi Suyum geldi nişan geldi benım çok tatlı normalde asla dayanamam titredim resmen gırdiğimde ama saniyelik bır durum du
Elifkrblt belinay51 ya bide diyorlar muayneden sonra sancı oluyormuş valla herkes bişey söylüyor 🤷♀️
Halime0638 belinay51 evet 2 gün oldu bana en dibe bakmasına ragmen ne kanama oldu ne sancım arttı nede açılmam oldu kisiden kişiye değişiyor dediginiz gibi
Halime0638 belinay51 açıklığa öyle normal kontrol de bakmıyorlar sancin çıkarsa bakılıyor yani sen sancim var ağrım var dersen yada nst de sancin çıkarsa yada kanaman olursa suyun gelirse yani dogum baslamismi diye suphelenilcek bi durum olduğunda bakılıyor ben acile gittim sancım vardı ben sancimin olduğunu söyledim nst bağlamadan ultrason bakip direk acikliga bakiyim dedi oyle nst baglandim sancim vardi ama doğumu baslatcak derece olmadigi ve açıklık da olmadığı icin gonderdiler
belinay51 Halime0638 benım bu cuma kontrolüm var tekrar bakalım dedi o zaman sancı çıkarsa bakar yoksa bakmaz dimi canım ☺️☺️☺️Çünkü bişey demedi doktor ama
Taha100111 Halime0638 bende çatı muayenesi yapcam dedi 1cm açıklık var dedi ikisi farklı olsa açıklığı nerden bilecekki kafam karıştı 😂