MehmetEzgiKelek canım ben yaşadım onu vandan uçak yolculuğu yaptım memleketime 32 haftaliktim geldim şancı cıktı nts de direk doktor erken olursa die yatış verdi ciğer geliştirici iğne vurdular serum ve yağlı iğne yedim halada yiyorum 37 haftaliga kadar bari tutalım die şimdide 36 haftaligiz ama kontrole gittiğimde nts de az da olsa sancim cikiyo ama alttan bakmadı benim doktorum bakmamda çok erken demişti sana da bakması biraz saçma geldi bana