MehmetEzgiKelek 32 haftalık gebeyim Akıntım çok die bugün doktora gittim nst ye bağladılar ben hissetmiyorum ama düzenli sancı çıktı sadece bebeğin toplanıp karnımın sertleştiğini hissediyorum. Progestan verdi bise enfeksiyon için fitil... alttan elle muayne ettiler 6 saat geçmesine rağmen halen acıyor yürüyemiyorum çok ağladım acıdan zaten. Şimdi korkuyorum erken doğum falan olmaz demi başına gelen var mı bi sancı hissedersen gel hemen dedi doktor 😭😣😣😞😞😭😭😭
Lamia MehmetEzgiKelek bende dün gittim bebek rahim ağzına kafası çok yakın dedi yatak istirahati verdi progesteron başından beri kullanıyorum nts ye bağladı kasılmaların çıktı dediğin gibi top gibi toplanıyor canım acıyor
Yabrukus MehmetEzgiKelek mrb canım bende bugun aynı durumu yaşıyorum 33 haftaya girdim adet olacakmışım gibi bir sancı onun dışında akıntım arttı ve belimede sancı giriyo henüz doktora gitmedim ben yürürken sorun yokta otururken belime vuruyo
Ayse1608 MehmetEzgiKelek Geçmiş olsun canım 😞 Bende pek iyi değilim nst ye bağlamadan mı alttan muaneye ediyorlar
Cnnckr MehmetEzgiKelek 32de ben de kasık agrısıyla gitmiştim kontrole. Sancı çıkmıştı nst de serum verdiler hızlıca. Agrın olursa gel dediler. Sonraki kontrollerde nst ler hep normal çıktı. Su an 35+1 deyiz🙏
Dogaturac Lamia bebeğin aşağıda olduğunu siz hissedebiliyor musunuz? Ben de de dünden beri aşağıdaymış hissi var hareketleri aşağıda hareket ettikçe idrar torbama baskı yapıyor çıkıvercekmiş gibi daha 30. Haftanın içindeyim ☹️
MehmetEzgiKelek Lamia aynen banada 1650 gram dedi doktor bile daha çok minik ağrı çıkmaz inşallah die bağladı nst ye 😭😭
Ayseayse5664 32 ye bu gün girdim dün bir şeyim yoktu sanki anlamış gibi bu gün o kadar Canımı yakıyor ki oturamıyorum ilk kez sancı hissettim
MehmetEzgiKelek Ayse1608 nst den sonra ettiler açılma rahimde yumuşama varmı die kaç saat olmasına rağmen halen atamadım üstümden acıycak gibi hiç bişey yapamıyorum korkudan
Ozgeyrsc Bende 33+3 haftam ama bi haftadır belim çok şiddetli ağrıyo adet sancısıda oluyo arada bayramdan sonra randevum var idare etse beni azcıkın bari korkuyorum valla bende
MehmetEzgiKelek Cnnckr geçmiş olsun çokça bizde diyoruz bir ay daha dursa bi sıkıntı çıkmasa bari diye alttan elle muayne çok kötüymüş piskolojim bozuldu bida kolay kolay gidemem de hastaneye
Cnnckr MehmetEzgiKelek Bugün ilk defa elle muayene oldum ben de. Çok kasıldım aslında kasılmayınca çok zor bir şey değil gibi ama o makasın görüntüsü bile moral bozucu 😪
MehmetEzgiKelek Cnnckr makas görmedim ben ama halen etkisindeyim hüngür hüngür ağladım acıdan 😭😭 doktor oradan kocaman bebek çıkcak alıştır kendini desede hiç hazır değilimm 😢😢