Beratalpinannesii MehmetEzgiKelek ALLAH yardımcımız olur canım korkma doğumda defalarca yapiliyo bide bu işlem
MehmetEzgiKelek Beratalpinannesii evet onun için atamıyorum üstümden düşündükçe daha çok korkuyorum 😣😣
Beratalpinannesii MehmetEzgiKelek bende öyle çok bağırdım hemşire saolsun kızmadı etmedi ama acıttı tabi bize ilişki de yasak ben aylardır onu bile unuttum birden bu olunca bide o kadar ileri gidildiğini bilmiyodum valla
blackwhite MehmetEzgiKelek benimde sancım çıktı hep yat Dedi bi şey olacağını sanmıyorum ama mantarım var hiç muayene etmedi fitil verdi o kadar
MehmetEzgiKelek blackwhite geçmiş olsun aynen bendede sancı çıkıyo ama hiç bişi hissetmediğim için bi sorun olmaz diye umuyorum
Rmyskrkus Cnnckr 😂gebelik hali bacım herşey normal görüyorum valla bir tek insanlara hakaret etmeyi hak sayanlara deli oluyorum 🙈
Dogaturac Lamia bebeğin aşağıda olduğunu siz hissedebiliyor musunuz? Ben de de dünden beri aşağıdaymış hissi var hareketleri aşağıda hareket ettikçe idrar torbama baskı yapıyor çıkıvercekmiş gibi daha 30. Haftanın içindeyim ☹️