mucizeolsunn benim de testim böyleydi ben değeri 16 ile öğrendim. Sonra katlanarak çıktı çok şükür şuan 6+2 deyiz :) acil gittiğim doktor bana da kimyasal olabilir gelişmeyecek muhtemelen düşecek vs vs neler dedi. İçini ferah tut kötü düşünme iyi enerjilerin bebişinle olsun. :)