Melos12 bende anlamıyorum sevinmemizi istemiyorlar Herhslde acile gitmiştim ilk başta kanların iyi çıkmış hepsi normal dedi bende gebelik yok sandım üzüldüm sonra da gebelik de belli değil 61 çıkmış ama düşebilir dedi sevinemedik bile sana da hayırlı olsun canım sağlıkla al kucağına 🥰🥰🥰🥰