mucizeolsunn BusAnna34 yok yapmadım ama geçen ay HCG 7 iken bile çok silik bi çizgi vardı kaset testte değer düşük bile olsa çıkıyor yani lobacuik markaydı
BusAnna34 mucizeolsunn anladım canım benim batım 4 Şubat ama bugün yaptım akşam çıkmadı ilk idrarla mı yaptın sen
mucizeolsunn gulabay süper bi artışşşş 2 katına çıkması yeterli diyolar seninki daha da fazla çıkmış inşallah güzel ilerler çok sevindim darısı bana bende yarım vereceğim 🥰🥰🥰
gulabay mucizeolsunn inşallah canım Allah utadrsmsin inşallah yeni doktor sordum 400 olması gerekir dedi
mucizeolsunn BusAnna34 yok canım ben de gece yaptım hatta dışarda kar yağıyordu çıktık biraz kaydık eve gelince de kasıklarım ağrıyodu bi test yapayım dedim çıktı yoksa yapmayacaktım dayanamadım😅 İnşallah en kısa zamanda güzel haberler alırsın 🌺
BusAnna34 mucizeolsunn amin canım inşallah öyledir aslında çok umutluydum bu ay için içimde bi his vardı tutmuş gibi ama bakalım nasip dediğim gibi çok teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏼