mucizeolsunn Kızlar beni bileniniz bilir her ay beraber beklediğimiz arkadaşlarımız var ben bu ay güzel haberi vermeye geldim çok şükür oldu 💕testi görünce hemen dedim ki Rabbim herkese yaşatsın İnşallah kan vermeye gideceğim inşallah güzel çıkar
EdizEliz mucizeolsunn gözün aydın canım. Rabbim tamamına erdirsin sağlıcakla gelsin kucağına. Darısı benle birlikte isteyen herkesin başına tez zamanda sağlıcakla🥰💕🙏
pims mucizeolsunn Allah kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin sizi görünce bende seviniyorum ya bizede dua edermisiniz hamilenin duası tutar ismim pelin 🥰
Acemi_annee1 mucizeolsunn benimde aynen böyle silik bi çizgi halinde belirdi şuan 14+4 oldum 🙂 muhtemelen çok yeni sizin gebelik. Gözünüz aydın 😇
Arvenveannesi mucizeolsunn hayırlı olsun çok sevindim💕🥰 sağlıkla gelsin size inşallah bebeğiniz. Adetinize ne kadar süre kala yaptınız testinizi acaba
mucizeolsunn Arvenveannesi İnşallah çok teşekkür ederim güzel mesajlarınız içinnn 🥰🥰 adetime 3 gün vardı dün gece yaptım saat 1 de dayanamdım aslında bugün yapacaktım 😄
Arvenveannesi mucizeolsunn yaaaaaa inşallah darısı bizlere olsun🥰 ben de bu sabah yaptım dayanamadım daha adetime 8 gün vardı😅